دسته بندی کتاب ها

جیمز هالیس

جیمز هالیس

 جیمز هالیس کیست؟

جیمز هالیس (Dr.james hollis) یک روانکاو اهل واشنگتن دی سی، و نویسنده 15 کتاب است. او در سال 1962 در اسپرینگ فیلد به دنیا آمد و در سال 1967 از دانشگاه منچستر فارغ التحصیل شد. او 26 سال در دانشکده های مختلف و دانشگاه ها پیش از آموزش به عنوان تحلیلگر یونگ در موسسه jung سوییس تدریس کرد.

او در حال حاضر یک تحلیلگر ارشد یونگ در مطب خصوصی در واشنگتن دی سی است. او تا سال 2019 به عنوان مدیر اجرایی جامعه یونگ در واشنگتن خدمت می کرد.او بک تحلیلگر بازنشسته آموزش عالی برای جامعه بین منطقه ای تحلیلگران یونگ است که اولین مدیر آموزش موسسه فیلادلفیا یونگ است و معاون رئیس بازنشسته بنیاد philemon است. علاوه بر این، او استاد مطالعات یونگ برای دانشگاه سیبروک saybrook university در سان فرانسیسکو درهیستون است. از جمله افتخارت دکتر جیمز هولیس:

  • فارغ التحصیل انستیتو یونگ زوریخ
  • رییس کنونی انستیتو یونگ واشنگتن
  • رییس اسبق مرکز آموزش یونگ هوستون
  • اولین مدیر آموزشی انستیتو یونگ فیلادلفیا
  • استاد مطالعات یونگ دانشگاه سی بورک سانفرانسیسکو و هوستون
  • مولف 14 اثر برجسته در حوزه روانشناسی تحلیل یونگ
  • جهت اطلاعات بیشتر به https://www.jameshollis.net/ مراجعه نمائید.

کتاب راه درست

بحران میانسالی در نیمه دوم زندگی دوره ای است که شما مدام دستاوردها، اهداف، رویاهایتان و آنچه در گذشته آرزو می کردید را با مرحله فعلی زندگی تان مقایسه می کنید.

بحران میان سالی هم در مردها و هم در زنان اتفاق می افتد، اما نوع این بحران در آن ها متفاوت است. معمولا مردها مستقیما بر دستاوردهایشان تمرکز می کنند و تمایل دارند موفقیت هایشان را بررسی کنند، اما زنان تمایل دارند ظاهر فیزیکی و جذابیت های ظاهری شان را حفظ کنند.

از آنجا که بسیاری از کسانی که در این دوره هستند، دیگر به عنوان والدین وظایف چندانی ندارند، مایلند کارهایی انجام بدهند که در گذشته به دلیل وجود فرزندان از انجامشان چشم پوشی کرده بودند. افراد ناگهان متوجه می شوند که سن شان بالا رفته، زمان گذشته و هنوز آن طور که می خواستند برای روهایشان کاری نکردند.

بحران میان سالی می تواند به شکل های خفیف یا خطرناک بروز کند و بر سلامتی، رفا و وضعیت مالی افراد تاثیر بگذارد. کتاب راه درست زندگی پس از 30 سالگی سعی بر آن دارد تا شجاعت لازم را برای عبور از بحرانی که دیر یا زود با آن دست به یقه خواهید شد، به شما بدهد.

خرید کتاب

در حال حاضر کتاب های جیمز هالیس در فروشگاه اینترنتی جویابوک با نسخه چاپی قابل تهیه است. نظر شما در مورد این کتاب و به طور کلی کتاب های خودسازی چیست؟ تاثیر گذارترین کتابی که در این زمینه خوانده اید کدام بوده است؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 



دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


X