دسته بندی کتاب ها

جف اولسون

جف اولسون

 جف اولسون

جف اولسون “Jeff Olson ” او در شهر آلبوکرکی در ایالت نیومکزیکو متولد شد. او مدرک کارشناسی اش را در رشته ی بازاریابی از دانشگاه نیومکزیکو گرفت و با بالاترین رتبه فارغ التحصیل شد. در حالی که در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل بود،در فرودگاه آلبوکرکی یکی از جوان ترین مدیران فرودگاه شد. سپس به شرکت تگزاس اینسترومنت رفت و در کمتر از 5 سال مدیر بخش سیستم های هوشمند شرکت شد. سپس او تگزاس اینسترومنت را ترک کرد و شرکت سان ایر آمریکا را تاسیس کرد؛شرکتی که در زمینه های مختلف انرژی خورشیدی از طراحی گرفته تا تولید،بازاریابی و توزیع فعالیت می کرد.

در نتیجه همه این تجربیات،جف به تجربیات میدانی جامع و تعلیم رسمی کسب و کار در همه حوزه های فروش،بازاریابی و توزیع دست یافت، و طی مدت چهار سال شرکت سان ایر به یکی از بزرگترین شرکت های انرژی خورشیدی در ایالات متحده تبدیل شد.در سال 2012، او یک شرکت فروش مستقیم را راه اندازی کرد که ارزش آن در مدت یک سال از صفر به صد میلیون دلار افزایش یافت.

او به دلیل حضور در شرکت های تگزاس اینسترومنت و سان ایر،با شرکت های فروش؛بازاریابی و توزیع مختلفی همکاری کرده است. او توانست سه نیروی مختلف فروش و توزیع را از ابتدای فعالیتشان تا تبدیل شدن به سازمان های چند میلیون دلاری رهبری کند و در مقام مدیر عامل یکی از آن ها منصوب شود.

در اوایل دهه ی 1990،او با نصب سی هزار انتن ماهواره ای در خانه هایی در سراسر آمریکا،یک برنامه آموزش ملی برای ایجاد یک نیروی فروش مستقل ایجاد کرد. بر اساس این تجربه ،او یکی از بزرگ ترین شرکت های آموزش پیشرفت شخصی را به نام “شبکه ی مردم” تاسیس کرد.

کتاب برتری خفیف 

در سال 2005 اولین ویرایش کتاب جف اولسون  به نام برتری خفیف ” تبدیل اقدامات منظم ساده به موفقیت و خوشبختی نامحدود”  منتشر شد و بلافاصله به کتابی پرفروش در سطح آمریکا تبدیل شد. سه سال بعد، جف با همکاری بنیاد موفقیت نسخه ای از این کتاب را با عنوان موفقیت برای نوجوان ها «نوجوان های واقعی از برتری خفیف می گویند» برای نوجوان ها منتشر کرد. این کتاب شامل 2 بخش اصلی دارد 1- نحوه عملکرد برتری خفیف 2-  زندگی کردن با برتری خفیف.

این کتاب اطلاعات جدیدی ارائه نمی‌دهد. بلکه تلاش می‌کند به مخاطب خود یادآوری کند هر آنچه را که برای موفقیت نیاز است، در اختیار دارد. فقط کافی است که از دانش موجود خود بهره‌ی درستی ببرد و در مسیر درست از این اطلاعات استفاده کند. تمرکز نویسنده بر عادات و کارهای روزمره‌ای است که هر روز انجام می‌دهیم، اما هیچ توجهی به آن‌ها نداریم. همان کارهای کوچک و ساده‌ای که به مرور زمان می‌توانند برای ما موفقیت‌های بزرگ را خلق کنند. “او در این کتاب می گوید، موفقیت روزبه روز و قدم به قدم شکل می گیرد.” جف اولسون در برتری خفیف از موفقیت در تمام زمینه‌ها صحبت کرده است.

در حال حاضر کتاب برتری خفیف اثر جف اولسون در فروشگاه اینترنتی جویابوک  دو نسخه کتاب چاپی و  کتاب صوتی با صدای تایماز رضوانی قابل تهیه است. نظر شما در مورد این کتاب و به طور کلی کتاب‌های خودسازی چیست؟ تاثیرگذارترین کتابی که در این زمینه‌ خوانده‌اید کدام بوده است؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.



دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


X