دسته بندی کتاب ها

بیوگرافی استیو چندلر

بیوگرافی استیو چندلر

بیوگرافی استیو چندلر

بیوگرافی استیو چندلر ” Stevechandler ” یکی از نویسندگان کتاب های پرفروش آمریکا، نویسنده 30 کتاب است که به بیش از 25 زبان در سراسر اروپا، چین، ژاپن، و آمریکای لاتین  و… ترجمه شده اند. چندلر همچنین یک سخنران عمومی پرآوازه در جهان است که فرد نیپ، برنده ی چهار دوره ی جایزه ی امی و نویسنده نمایش تلوزیون پی .بی. اس، او را ” ترکیب جنون آمیز آنتونی رابینز و جری ساینفلد” نامید. چندلر به تازگی عضو هیئت علمی دانشگاه سانتا مونیکا شد که رشته ی مدیریت روح محور را در آنجا تدریس می کند.

نخستین کتاب صوتی وی، 100 راه برای انگیزه دادن به خود، کتاب صوتی سال شیکاگو تریبون در سال 1997 نام گرفت. چندلر مشاور بیش از چهل شرکت از پانصد شرکت بزرگ جهان بوده است. او با مدرک لیسانس نویسندگی خلاق و علوم سیاسی از دانشگاه آریزونا فارغ التحصیل شد، و چهار سال را در بخش زبان و روانشناسی جنگ در ارتش آمریکا گذارند.

استیو همچنین یک مربی است که به صدها مربی آموزش داده شده برای تبدیل بسیاری از زندگی و کسب و کار کمک کرده است. او مدرسه رفاه مربیگری را برای کمک به مربیان برای ایجاد یک تمرین قوی و ایجاد مشتریان عالی ایجاد کرد. جهت اطلاعات بیشتر به  http://www.stevechandler.comمراجعه نمائید.

معرفی کتاب های استیو چندلر

  1. کتاب با یکصد روش زندگی خود را متحول کنید
  2. کتاب خودتان را دوباره بسازید
  3. کتاب جنگجوی ثروت: انقلاب موفقیت فردی
  4. کتاب هفده دروغ و یک حقیقت: چگونه خود را از موانع روحی نجات دهیم و به خلاقیت برسیم
  5. کتاب 100 روش برای اینکه به خودتان انگیزه بدهید: زندگی‌تان را برای همیشه تغییر بدهید.

 

کتاب خودتان را دوباره بسازید

استیو چندلر در این کتاب به خوانندگان تاکید می کند که باید مالک زندگی خود باشید نه قربانی شرایط. 

قربانی کسی است که قدرت را به مثابه چیزی ورای کنترل خویش می بیند. قربانیان بر حسب عادت، سبکی غریب و بدبینانه در دیدگاه و توصیفشان از دنیا و مردم دارند. و گرچه این قربانی بودن اغلب ممکن است یک عمر طول بکشد، فقط عادت است. وقتی درک شود، به سرعت چیزی جایگزین آن میشود. این کتاب درباره چیزی است که باید جایگزین این عادت شود. قربانیان عادت خود را به ارث نمی برند. آن ها با تفکرات خویش خودشان را دچار ان می کنند. و غم انگیز این است که طرز فکر آن ها در حد ابتدایی بودن تفکر مسطح بودن جهان، مبتنی بر کژفهمی بنیادی است: قربانیان فکر می کنند تمام قدرت در بیرون از خودشان نهفته است. آن ها گمان می کنند قدرت در افراد دیگر و در محیط اطراف وجود دارد.

سپس این تصور غلط را با فکر کردن و گفتن عبارات عمیقا بدبینانه درباره ی هر چیزی که آن ها را به چالش می کشد، ادامه می دهند. آن ها به راحتی دلسرد میشوند، و از عباراتی مانند ” وضع نامساعد بشریت” و ” تراژدی زندگی انسانی” استفاده می کنند.

استیو چندلر در این کتاب با بیانی شیوا و مثال هایی جذاب به مخاطبان خود ثابت می کند که ” شخصیت” داستانی ساختگی و تنها مجموعه ای از عادت هاست. استیو چندلر در این کتاب به شما یاد می دهد که چطور عادت های قدیمی را کنار بگذارید و با استفاده از اصول روان شناسی ،مثبت اندیشی خود جدیدی به وجود بیاورید و خودتان را دوباره بسازید و به کسی تبدیل شوید که همیشه می خواستید باشید. 

خرید کتاب

در حال حاضر کتاب استیو چندلر در فروشگاه اینترنتی جویابوک با نسخه چاپی قابل تهیه است.نظر شما در مورد این کتاب و به طور کلی کتاب‌های خودسازی چیست؟ تاثیرگذارترین کتابی که در این زمینه‌ خوانده‌اید کدام بوده است؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 



دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


X